luni, 15 iulie 2019

concurs administrator patrimoniu-fisa postului


UNITATEA DE INVATAMANT____________________
LOCALITATEA..........................................
JUDEŢUL........................................


FIŞA INDIVIDUALA A POSTULUI NR_________________
ADMINISTRATOR PATRIMONIU



In temeiul Legii nr.128/1997, Codului muncii (Legea nr.53/2003), H.G. nr.749/1998 şi al contractului colectiv de muncă, încheiat între M.Ed.C. şi Federaţiile sindicale reprezentative din învăţământ înregistrat la Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale şi Familiei cu nr. 596/15/12.11.2007 la care subsemnatul(a) ader, obligandu-ma sa respect prevederile art. 55 din contractul colectiv de munca, se încheie prezenta fişă individuala a postului de administrator de patrimoniu:
DENUMIREA POSTULUI: administrator patrimoniu
POZIŢIA ÎN COR (numele): 412207
OBIECTIVELE SPECIFICE ALE ACTIVITĂŢII DE MUNCĂ:
Raspunde de administrarea:
- cladirii
- toate utilitatile si serviciile din cadrul unitatii de invatamant
- planificarea si coordonarea activitatii administrative
COMPARTIMENTUL: administrativ
NIVELUL POSTULUI: de execuţie
CERINTE:
PREGĂTIREA PROFESIONALĂ:      - studii superioare  
RELAŢII DE MUNCĂ:
- a) Ierarhice: este subordonat directorului şi contabilului sef
- b) Functionale: ISJ Timis
- c) De colaborare : Colaborează cu întreg personalul unitatii de invatamant, elevi, parinti, Comitetul de parinti, administratori de scoli, directori, Primarie, Trezorerie, si alte persoane fizice si juridice (dupa caz).

            Domnul/doamna ________________ posesor al contractului individual de munca, inregistrat in registrul de evidenta a contractelor individuala de munca la nr.____, negociaza in conditiile art:______ din contractul colectiv de munca, urmatoarele atributii si sarcini, structurate pe urmatoarele capitole:
CAPITOLUL 1: - Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 1 norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza, stabilite la data de____________.

1.1. SARCINI DE SERVICIU

Ø  rezolvă, prin consultare cu conducerea unităţii, toate problemele ce revin sectorului administrativ-gospodăresc
Ø  adminstrează şi răspunde de păstrarea bunurilor mobile şi imobile şi de inventarul instituţiei pe care îl repartizează şi a căror evidenţă o ţine
Ø  dacă instituţia nu are magazioner sau achiziţioner angajat, îndeplineşte şi atribuţiile acestora
Ø  planificarea, organizarea si distribuirea materialelor si accesoriilor necesare desfasurarii activitatii personalului administrativ din cadrul institutiei de invatamant
Ø  intocmirea graficelor de curatenie si a pontajelor de prezenta pentru angajatii din cadrul institutiei de invatamant, urmarirea calitatii muncii acestora;
Ø  intocmeste graficul de lucru pentru  ingrijitoare;
Ø  aprovizionarea cu rechizite, papetarie si alte materiale necesare pentru intretinere in cadrul institutiei de invatamant;
Ø  primeste materialele care se aprovizioneaza , verifica cantitatile indicate in  documentele care le insotesc si controleaza cat este posibil calitatea acestora . Raspunde de depozitarea lor in bune conditiuni pentru a se evita degradarea respectandu-se si normele de protectia muncii si PSI ;
Ø  intocmirea receptiilor si bonurilor de consum pentru toate materialele cumparate si predarea receptiilor la biroul contabilitate, pentru efectuarea platilor;
Ø  sa tina si sa proceseze înregistrarile din magazie si sa faca alte lucrari cu ajutorul tehnologiei computerizate
Ø  asigurarea instruirii pe linie de protectia muncii si prevenirea si stingerea incendiilor a personalului.
Ø  respecta normele de protectia muncii si de sanatate potrivit reglementarilor in vigoare avand grija ca si angajatii societatii sa o faca;
Ø  raspunde de ordinea si curatenia care trebuie sa fie in institutia de invatamant, in grupurile sanitare, etc . 
Ø  sesizeaza abaterile celor in masura sa ia decizii pentru remedierea acestora . 
Ø  sa monitorizeze nivelurile de stocuri din cadrul institutiei de invatamant;
Ø  asigura integritatea tuturor materialelor , a utilajelor de mica mecanizare si a sculelor de mana din dotarea institutiei de invatamant .
Ø  deschide fisele de inventar personal , pe care le tine la zi cu toate modificarile aparute .
Ø  distribuie echipamentul de protectia muncii si tine evidenta acestuia .
Ø  semneaza fisele de lichidare a celor ce parasesc institutia , numai dupa o atenta verificare a inventarelor personale  – raspunde pecuniar de respectarea acestei indatoriri .
Ø  raspunde de remedierea defectiunilor ce pot conduce la accidente de munca .
Ø  elaboreaza impreuna cu conducerea institutiei fisa postului pentru personalul din subordine;
Ø  raspunde de arhivarea documentelor specifice compartimentului administrativ: asigura pastrarea in arhiva institutiei de invatamant, timp de 10(zece) ani a tuturor documentelor justificative ce stau la baza inregistrarilor in contabilitate
Ø  asigura respectarea normelor emise de Ministerul Finantelor cu privire la intocmirea si utilizarea documentelor justificative pentru toate operatiunile patrimoniale si inregistrarea lor in contabilitate in perioada la care se refera ;
Ø  raspunde de inregistrarea si miscarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, precum si de casarea acestora cu toate actiunile conexe (dezmembrare, valorificare,etc.)
Ø  respecta Regulamentul de Ordine Interioara si Regulamentul de Functionare al institutiei de invatamant, aducandu-l si la cunostinta personalului din subordine;
Ø  raspunde de intocmirea corecta a sarcinilor conform fisei postului;
Ø  pastreaza confidentialitatea datelor la care are acces;
Ø  elaborarea si supunerea spre aprobare a comenziilor de cumparare;
Ø  urmarirea comenzii de cumparare prin contact direct cu furnizorul pana la inchiderea acesteia si receptia produsului;
Ø  actualizarea atributiilor se va face in functie de modificarile organizatorice legislative care apar;
Ø  personalul subordonat este:
o   femeia de serviciu
o   muncitorul
Ø  Efectuează inventarierea valorilor materiale la termenele şi în condiţiile prevăzute de lege impreuna cu comisia de inventariere
Ø  Face parte din comisia de casare şi declasare a bunurilor
Ø  Administrează localurile instituţiei, asigură întreţinerea, repararea şi curăţenia lor şi se ocupă de încălzitul şi iluminatul localurilor
Ø  Menţinerea la zi a evidenţei întregului patrimoniu instituţional.
Ø  Achiziţionarea resurselor noi şi a materialelor necesare desfăşurării activităţii specifice institutiei de invatamant.
Ø  Realizează şi menţine contactul cu furnizorii de resurse şi utilităţi
Ø  Intocmeste si tine la zi documentele de intrare-iesire a valorilor materiale pe fise analitice - obiecte de inventar si mijloace fixe, precum si evidenta computerizata a valorilor materiale  ( N.I.R. -uri, bonuri de consum, bonuri de transfer si bonuri de miscare a mijloacelor fixe )
Ø  Intocmeste impreuna cu Compartimentul de achizitii publice , planul de achizitii
Ø  Intocmeste fisa privind evidenta formularelor cu regim special
Ø  Multiplica materiale necesare activitatii desfasurate la xeroxul institutiei.

1.2. ASPECTE LEGATE DE PROTECTIA MUNCII

Protectia muncii se efectueaza in conformitate cu normele de protectia muncii la locul de munca. Administratorul are obligatia de a respecta aceste norme si de a participa la sedintele de protectia muncii.

1.3. PROGRAMUL ZILNIC
Programul de lucru este de luni pana vineri conform ROI

1.4. UNELTE, INSTRUMENTE, ECHIPAMENT DE LUCRU:
• instrumente specifice muncii de birou (computer, imprimanta, scanner, xerox, fax, telefon, etc.).

CAPITOLUL 2: Obligatii/atributii profesionale suplimentare, reprezentand ____________ norma de baza (ore suplimentare), corespunzatoare unui spor de _______ din salariul de baza, conform reglementarilor in vigoare, stabilite la inceput de an scolar______.

CAPITOLUL 3: - Activitati suplimentare neprevazute in incadrarea pe post, efectuate prin ordin de serviciu, etc. si care se vor plati prin ore suplimentare, premii lunare, zile libere, etc.:
Nr. Crt.
Activitatea
data
Recompensata prin ______
Director
Observatii







În funcţie de nevoile specifice unităţii, salariatul se obligă să îndeplinească şi
alte sarcini repartizate de conducerea unităţii, în condiţiile legii

DIFICULTATEA OPERAŢIUNILOR SPECIFICE POSTULUI:
 a).NECESITATEA UNOR APTITUDINI DEOSEBITE:
-capacitatea de organizare a muncii;
- organizare şi coordonare
            - analiză şi sinteză
            - planificare şi acţiune strategică
            - control şi depistare a deficienţelor
            - rezolvarea eficientă a obiectivelor şi problemelor
            - excelentă comunicare orală şi scrisă
            - lucru eficient în echipă, atât ca lider, cât şi ca membru al acesteia
            - bună capacitate de relaţionare cu superiorii, colegii, subordonaţii şi publicul general
            - bune abilităţi de gestionare a resurselor umane
            - capacitate de consiliere şi îndrumare
            - abilităţi de mediere şi negociere
            - gestionarea eficientă a resurselor alocate
- abilitatea de a lucra sistematic,
- precizie,
- îndemânare de lucru cu cifrele
- si abilitatea de a negocia cu oamenii
- inteligenta (gandire logica, memorie);
            - capacitate de organizare si conducere a activitatii;
 - capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
            - corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii

b) RESPONSABILITATEA IMPLICATĂ DE POST:
În raport cu aparatura si materialele utilizate:
-    tehnologia computerizata
-    si echipamentul uzual de birou.

c) SFERA DE RELAŢII:
Gradul de solicitare din partea unităţii:
- respectarea Regulamentului de ordine interioară;
- participarea la instructajul de protecţia muncii şi P.S.I.;
- participarea la instructaje de cunoaştere şi aplicare a normelor igienico-sanitare;
- efectuează controale medicale periodice.
Gradul de implicare în executarea atribuţiilor de serviciu:
-utilizarea în mod eficient a resurselor puse la dispoziţie
-răspunde cu promptitudine sarcinilor date de conducerea unităţii;
-aduce la cunoştinţa şefului de compartiment orice disfuncţionalităţi apărute în sectorul respectiv;
-posedă abilităţi de muncă în echipă.
Comportamentul şi conduita:
-să aibă un comportament şi o conduită adecvată unei instituţii de învăţământ atât faţă de copii, cât şi faţă de colegi;
- sa respecte cu strictete normele de igiena, protectia muncii si PSI.
- sa nu consume bauturi alcoolice în timpul programului de lucru.
-  sa se comporte civilizat fata de cadrele de conducere si colegii de munca.

d) CERINTE PENTRU EXERCITARE:
1.Cerinte medicale:
1.1. rezistenta la
oboseala si solicitari efective si intelectuale;
1.2. acuitate auditiva normala;
1.3. vorbire normala.
2. Cerinte psihologice:
2.1. inteligenta de nivelul mediu (capacitate de analiza si sinteza, memorie dezvoltata);
2.2. asumarea responsabilitatilor;
2.3. rezistenta la sarcini repetitive;
2.4. capacitate de relationare interumana;
2.5. adaptare la sarcini de lucru schimbatoare;
2.6. echilibru emotional.
3. Activitati fizice:
3.1. lucrul in pozitie sezanda perioade indelungate;
3.2. vorbire;
3.3. ascultare;
3.4. diferentiere a culorilor;
3.5. folosire a mainilor;
3.6. folosire a degetelor;
3.7. comutare si concentrare a privirii.
4. Educatie si pregatire profesionala:
4.1. studii superioare
4.2. cunostintele de operare pe calculator.
5.Deprinderi transferabile:
5.1. acordare si transmitere de informatii;
5.2. culegere, clasificare si interpretare a informatiilor;
5.3. planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;
5.4. pregatire de materiale si rapoarte.

            Neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a sarcinilor de serviciu, stabilite prin prezenta Fişă a postului, atrage după sine sancţionarea legală.

Salariul:-conform legislaţiei salarizării bugetare.

Am luat la cunoştinţă şi sunt de acord si ma oblig sa respect cele de mai sus.
Am primit un exemplar din Fişa postului pentru  administrator patrimoniu.

    DIRECTOR,                                                             SALARIAT,
____________________                                            _________________
                                                                                                         
             (Localitatea)
Data:………..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu