UNITATEA DE INVATAMANT____________________
LOCALITATEA..........................................
JUDEŢUL........................................
FIŞA INDIVIDUALA A POSTULUI NR_________________
ADMINISTRATOR PATRIMONIU
In
temeiul Legii nr.128/1997, Codului muncii (Legea nr.53/2003), H.G. nr.749/1998 şi al contractului colectiv de muncă,
încheiat între M.Ed.C. şi Federaţiile
sindicale reprezentative din învăţământ înregistrat la Ministerul Muncii şi
Solidarităţii Sociale şi Familiei cu nr. 596/15/12.11.2007 la care
subsemnatul(a) ader, obligandu-ma sa respect prevederile art. 55 din contractul
colectiv de munca, se încheie prezenta fişă individuala a postului de
administrator de patrimoniu:
DENUMIREA POSTULUI: administrator
patrimoniu
POZIŢIA ÎN COR (numele):
412207
OBIECTIVELE SPECIFICE ALE ACTIVITĂŢII DE MUNCĂ:
Raspunde
de administrarea:
- cladirii
- toate utilitatile si serviciile din cadrul
unitatii de invatamant
- planificarea si coordonarea
activitatii administrative
COMPARTIMENTUL: administrativ
NIVELUL POSTULUI: de
execuţie
CERINTE:
PREGĂTIREA PROFESIONALĂ: - studii superioare
RELAŢII DE MUNCĂ:
- a) Ierarhice: este subordonat directorului şi contabilului
sef
- b) Functionale: ISJ Timis
- c) De colaborare : Colaborează cu întreg
personalul unitatii de invatamant, elevi, parinti, Comitetul de parinti, administratori
de scoli, directori, Primarie, Trezorerie, si alte persoane fizice si juridice
(dupa caz).
Domnul/doamna
________________ posesor al contractului individual de munca, inregistrat in
registrul de evidenta a contractelor individuala de munca la nr.____, negociaza
in conditiile art:______ din contractul colectiv de munca, urmatoarele
atributii si sarcini, structurate pe urmatoarele capitole:
CAPITOLUL 1: - Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 1 norma de baza
corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza, stabilite la data
de____________.
1.1. SARCINI DE SERVICIU
Ø rezolvă, prin consultare cu conducerea
unităţii, toate problemele ce revin sectorului administrativ-gospodăresc
Ø adminstrează şi răspunde de păstrarea
bunurilor mobile şi imobile şi de inventarul instituţiei pe care îl
repartizează şi a căror evidenţă o ţine
Ø dacă instituţia nu are magazioner sau
achiziţioner angajat, îndeplineşte şi atribuţiile acestora
Ø planificarea, organizarea si
distribuirea materialelor si accesoriilor necesare desfasurarii activitatii
personalului administrativ din cadrul institutiei de invatamant
Ø intocmirea graficelor de curatenie
si a pontajelor de prezenta pentru angajatii din cadrul institutiei de
invatamant, urmarirea calitatii muncii acestora;
Ø intocmeste graficul de lucru
pentru ingrijitoare;
Ø aprovizionarea cu rechizite,
papetarie si alte materiale necesare pentru intretinere in cadrul institutiei
de invatamant;
Ø primeste materialele care se
aprovizioneaza , verifica cantitatile indicate in documentele care le
insotesc si controleaza cat este posibil calitatea acestora . Raspunde de
depozitarea lor in bune conditiuni pentru a se evita degradarea respectandu-se
si normele de protectia muncii si PSI ;
Ø intocmirea receptiilor si
bonurilor de consum pentru toate materialele cumparate si predarea receptiilor
la biroul contabilitate, pentru
efectuarea platilor;
Ø sa tina si sa proceseze
înregistrarile din magazie si sa faca alte lucrari cu ajutorul tehnologiei
computerizate
Ø asigurarea instruirii pe
linie de protectia muncii si prevenirea si stingerea incendiilor a
personalului.
Ø respecta normele de
protectia muncii si de sanatate potrivit reglementarilor in
vigoare avand grija ca si angajatii societatii sa o faca;
Ø raspunde de ordinea si
curatenia care trebuie sa fie in institutia de invatamant, in grupurile
sanitare, etc .
Ø sesizeaza abaterile celor in
masura sa ia decizii pentru remedierea acestora .
Ø sa monitorizeze nivelurile
de stocuri din cadrul institutiei de invatamant;
Ø asigura integritatea tuturor
materialelor , a utilajelor de mica mecanizare si a sculelor de mana din
dotarea institutiei
de invatamant .
Ø deschide fisele de inventar
personal , pe care le tine la zi cu toate modificarile aparute .
Ø distribuie
echipamentul de protectia muncii si tine evidenta acestuia .
Ø semneaza fisele de
lichidare a celor ce parasesc institutia , numai dupa o atenta verificare a
inventarelor personale – raspunde
pecuniar de respectarea acestei indatoriri .
Ø raspunde de
remedierea defectiunilor ce pot conduce la accidente de munca .
Ø elaboreaza impreuna cu
conducerea institutiei fisa postului pentru personalul din subordine;
Ø raspunde de arhivarea
documentelor specifice compartimentului administrativ: asigura pastrarea in
arhiva institutiei de invatamant, timp de 10(zece) ani a tuturor documentelor
justificative ce stau la baza inregistrarilor in contabilitate
Ø asigura respectarea normelor
emise de Ministerul Finantelor cu privire la intocmirea si utilizarea
documentelor justificative pentru toate operatiunile patrimoniale si
inregistrarea lor in contabilitate in perioada la care se refera ;
Ø raspunde de inregistrarea si
miscarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, precum si de casarea
acestora cu toate actiunile conexe (dezmembrare, valorificare,etc.)
Ø respecta Regulamentul de
Ordine Interioara si Regulamentul de Functionare al institutiei de invatamant, aducandu-l
si la cunostinta personalului din subordine;
Ø raspunde de intocmirea
corecta a sarcinilor conform fisei postului;
Ø pastreaza confidentialitatea
datelor la care are acces;
Ø elaborarea si supunerea spre
aprobare a comenziilor de cumparare;
Ø urmarirea comenzii de
cumparare prin contact direct cu furnizorul pana la inchiderea acesteia si
receptia produsului;
Ø actualizarea atributiilor se
va face in functie de modificarile organizatorice legislative care apar;
Ø personalul subordonat este:
o
femeia
de serviciu
o
muncitorul
Ø Efectuează inventarierea valorilor
materiale la termenele şi în condiţiile prevăzute de lege impreuna cu comisia
de inventariere
Ø Face parte din comisia de casare şi
declasare a bunurilor
Ø Administrează localurile instituţiei,
asigură întreţinerea, repararea şi curăţenia lor şi se ocupă de încălzitul şi
iluminatul localurilor
Ø Menţinerea la zi a evidenţei întregului
patrimoniu instituţional.
Ø Achiziţionarea resurselor noi şi a
materialelor necesare desfăşurării activităţii specifice institutiei de
invatamant.
Ø Realizează şi menţine contactul cu furnizorii
de resurse şi utilităţi
Ø Intocmeste si tine la zi documentele de
intrare-iesire a valorilor materiale pe fise analitice - obiecte de inventar si
mijloace fixe, precum si evidenta computerizata a valorilor materiale ( N.I.R. -uri, bonuri de consum, bonuri de
transfer si bonuri de miscare a mijloacelor fixe )
Ø Intocmeste impreuna cu Compartimentul de
achizitii publice , planul de achizitii
Ø Intocmeste fisa privind evidenta
formularelor cu regim special
Ø Multiplica materiale necesare activitatii
desfasurate la xeroxul institutiei.
1.2. ASPECTE LEGATE DE PROTECTIA MUNCII
Protectia muncii se
efectueaza in conformitate cu normele de protectia muncii la locul de munca.
Administratorul are obligatia de a respecta aceste norme si de a participa la
sedintele de protectia muncii.
1.3. PROGRAMUL ZILNIC
Programul de lucru este de luni pana vineri conform ROI
Programul de lucru este de luni pana vineri conform ROI
1.4. UNELTE,
INSTRUMENTE, ECHIPAMENT DE LUCRU:
• instrumente specifice muncii de birou (computer, imprimanta, scanner, xerox, fax, telefon, etc.).
• instrumente specifice muncii de birou (computer, imprimanta, scanner, xerox, fax, telefon, etc.).
CAPITOLUL 2: Obligatii/atributii
profesionale suplimentare, reprezentand ____________ norma de baza (ore
suplimentare), corespunzatoare unui spor de _______ din salariul de baza,
conform reglementarilor in vigoare, stabilite la inceput de an scolar______.
CAPITOLUL 3: - Activitati
suplimentare neprevazute in incadrarea pe post, efectuate prin ordin de
serviciu, etc. si care se vor plati prin ore suplimentare, premii lunare, zile
libere, etc.:
Nr. Crt.
|
Activitatea
|
data
|
Recompensata prin ______
|
Director
|
Observatii
|
|
|
|
|
|
|
În funcţie de nevoile
specifice unităţii, salariatul se obligă să îndeplinească şi
alte sarcini repartizate de conducerea unităţii,
în condiţiile legii
DIFICULTATEA OPERAŢIUNILOR SPECIFICE POSTULUI:
a).NECESITATEA UNOR APTITUDINI DEOSEBITE:
-capacitatea de organizare a
muncii;
- organizare şi coordonare
-
analiză şi sinteză
-
planificare şi acţiune strategică
-
control şi depistare a deficienţelor
-
rezolvarea eficientă a obiectivelor şi problemelor
-
excelentă comunicare orală şi scrisă
-
lucru eficient în echipă, atât ca lider, cât şi ca membru al acesteia
-
bună capacitate de relaţionare cu superiorii, colegii, subordonaţii şi publicul
general
-
bune abilităţi de gestionare a resurselor umane
-
capacitate de consiliere şi îndrumare
-
abilităţi de mediere şi negociere
-
gestionarea eficientă a resurselor alocate
- abilitatea de a lucra
sistematic,
- precizie,
- îndemânare de lucru cu cifrele
- si abilitatea de a negocia cu oamenii
- precizie,
- îndemânare de lucru cu cifrele
- si abilitatea de a negocia cu oamenii
- inteligenta (gandire logica, memorie);
- capacitate de organizare
si conducere a activitatii;
-
capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica
prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori
decizionali;
- corectitudine,
tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii
b) RESPONSABILITATEA IMPLICATĂ DE POST:
În raport cu aparatura si materialele utilizate:
- tehnologia computerizata
- si echipamentul uzual de birou.
- tehnologia computerizata
- si echipamentul uzual de birou.
c) SFERA DE RELAŢII:
Gradul de solicitare din partea unităţii:
- respectarea
Regulamentului de ordine interioară;
- participarea la instructajul de protecţia muncii
şi P.S.I.;
- participarea la instructaje de cunoaştere şi
aplicare a normelor igienico-sanitare;
- efectuează controale medicale periodice.
Gradul de implicare în executarea atribuţiilor de serviciu:
-utilizarea în mod eficient a resurselor puse la
dispoziţie
-răspunde cu promptitudine sarcinilor date de
conducerea unităţii;
-aduce la cunoştinţa şefului de compartiment orice
disfuncţionalităţi apărute în sectorul respectiv;
-posedă abilităţi de muncă în echipă.
Comportamentul şi conduita:
-să aibă un comportament şi o conduită adecvată
unei instituţii de învăţământ atât faţă de copii, cât şi faţă de colegi;
- sa respecte cu strictete normele de igiena, protectia
muncii si PSI.
- sa nu consume bauturi alcoolice în timpul programului de lucru.
- sa se comporte civilizat fata de cadrele de conducere si colegii de munca.
- sa nu consume bauturi alcoolice în timpul programului de lucru.
- sa se comporte civilizat fata de cadrele de conducere si colegii de munca.
d) CERINTE PENTRU EXERCITARE:
1.Cerinte
medicale:
1.1. rezistenta la oboseala si solicitari efective si intelectuale;
1.2. acuitate auditiva normala;
1.3. vorbire normala.
1.1. rezistenta la oboseala si solicitari efective si intelectuale;
1.2. acuitate auditiva normala;
1.3. vorbire normala.
2. Cerinte
psihologice:
2.1. inteligenta de nivelul mediu (capacitate de analiza si sinteza, memorie dezvoltata);
2.2. asumarea responsabilitatilor;
2.3. rezistenta la sarcini repetitive;
2.4. capacitate de relationare interumana;
2.5. adaptare la sarcini de lucru schimbatoare;
2.6. echilibru emotional.
2.1. inteligenta de nivelul mediu (capacitate de analiza si sinteza, memorie dezvoltata);
2.2. asumarea responsabilitatilor;
2.3. rezistenta la sarcini repetitive;
2.4. capacitate de relationare interumana;
2.5. adaptare la sarcini de lucru schimbatoare;
2.6. echilibru emotional.
3. Activitati
fizice:
3.1. lucrul in pozitie sezanda perioade indelungate;
3.2. vorbire;
3.3. ascultare;
3.4. diferentiere a culorilor;
3.5. folosire a mainilor;
3.6. folosire a degetelor;
3.7. comutare si concentrare a privirii.
3.1. lucrul in pozitie sezanda perioade indelungate;
3.2. vorbire;
3.3. ascultare;
3.4. diferentiere a culorilor;
3.5. folosire a mainilor;
3.6. folosire a degetelor;
3.7. comutare si concentrare a privirii.
4. Educatie si
pregatire profesionala:
4.1. studii superioare
4.2. cunostintele de operare pe calculator.
4.1. studii superioare
4.2. cunostintele de operare pe calculator.
5.Deprinderi
transferabile:
5.1. acordare si transmitere de informatii;
5.2. culegere, clasificare si interpretare a informatiilor;
5.3. planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;
5.4. pregatire de materiale si rapoarte.
5.1. acordare si transmitere de informatii;
5.2. culegere, clasificare si interpretare a informatiilor;
5.3. planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;
5.4. pregatire de materiale si rapoarte.
Neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a
sarcinilor de serviciu, stabilite prin prezenta Fişă a postului, atrage după
sine sancţionarea legală.
Salariul:-conform
legislaţiei salarizării bugetare.
Am luat la cunoştinţă şi sunt de acord si ma oblig sa respect cele de mai sus.
Am primit un exemplar din Fişa
postului pentru administrator
patrimoniu.
DIRECTOR, SALARIAT,
____________________ _________________
(Localitatea)
Data:………..
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu